Primena i evaluacija e-učenja za proveru znanja pre ispita
U ovom primeru dobre prakse je praktično iskustvo primene
e-učenja u pripremi ispita za izborni predmet "Procena rizika po
zdravlje ljudi" koji se realizuje na Katedri za toksikologiju
"Akademik Danilo Soldatović" Farmaceutskog fakulteta Univerziteta
u Beogradu.
Studentima je deset dana pre zakazanog termina ispita data
mogućnost da koriste e-učenje za vežbanje zadataka iz pojedinih
nastavnih jedinica i proveru znanja. Ovakvim vidom e-učenja
želelo se studente iz pasivne postaviti u aktivnu ulogu. Praćena
je zainteresovanost studenata za ovakav vid učenja, njihova
aktivnost i postignut rezultat.
Po završetku ispitnog roka sprovedena je samoevaluacija
popunjavanjem anketnog upitnika od strane studenata. Obrađeni
podaci pokazuju da je primena e-učenja neposredno pre ispita u
značajnoj meri koristila studentima. Većina studenata smatra da
im je e-učenje olakšalo i ubrzalo usvajanje određenih nastavnih
jedinica, a skoro svi od anketiranih studenata su se složili da
će ovakav vid učenja doprineti i boljem rezultatu na ispitu.